Згідно плану роботи в Борівському районному суді Харківської області підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2020 року у порівнянні з першим півріччям 2019 року.
Використані матеріали: матеріали проваджень за зверненнями, журнал реєстрації звернень громадян, журнал обліку особистого прийому громадян головою суду та керівником апарату суду.
Звернення громадян, що не підлягають розгляду відповідно до процесуального законодавства України, розглядаються в порядку визначеному ЗУ «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96 ВР, а після реєстрації в АСДС, діловодство за ними ведеться згідно Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджена постановою КМУ від 14.04.1997 року № 348, Методичних рекомендацій про порядок роботи зі зверненнями громадян, їх особистого прийому в місцевих судах.
Кожному зверненню, що надійшло до суду присвоюється реєстраційний індекс, який вказується в реєстраційному штампі. Штамп ставиться в нижньому полі першого аркуша документа праворуч або на іншому вільному місці від тексту, крім місця, призначеного для підшивки. Реєстраційний індекс складається з початкової літери прізвища заявника та порядкового номеру звернення.
У разі коли про результати розгляду письмової пропозиції, заяви, скарги необхідно повідомити іншу організацію, усі примірники реєстраційно – контрольних форм та перший аркуш контрольованого звернення починаються словом «КОНТРОЛЬ».
Після реєстрації звернення громадянина, того ж дня передається на розгляд голові суду, яка своєю резолюцією встановлює термін його вирішення та дає конкретні вказівки виконавцям.
Якщо резолюцією голови суду виконання документа доручається декільком особам, то відповідальним є той чиє прізвище вказано першим.
Кожне звернення оформляється в м’яку обкладинку, на якій містяться наступні дані: найменування суду; реєстраційний індекс; П.І.П. (найменування) заявника; суть звернення; первинне або повторне; обґрунтоване, необґрунтоване; дата передачі в архів і архівний номер.
Документи оформляються у провадження в хронологічному порядку з описом даних документів.
При складанні відповідей на звернення громадян виконуються наступні вимоги такі як достовірність і об’єктивність змісту, повнота та максимальна стислість.
Відповіді на звернення громадян, що стосуються роботи працівників апарату суду перевіряються та підписуються керівником апарату суду, ті, що стосуються роботи суду в цілому, роботи суддів погоджуються керівником апарату суду та передаються на підпис голові суду. В лівому нижньому кутку лицьової сторони документа вказується прізвище виконавця та номер його службового телефону.
Терміни розгляду та вирішення звернень громадян у суді вирішуються згідно ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»: до 5 днів, до 15 днів, 1 місяць і 45 днів.
При цьому, термін розгляду пропозицій, скарг і заяв рахується з дня, наступного за днем, з якого починається термін, по день направлення заявнику відповіді на звернення.
В Борівському районному суді Харківської області звернення розглядаються в строк не більше 15 днів з дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення розглядаються невідкладно, але не пізніше 5 днів з дня їх отримання.
Звернення, що надійшли до Борівського районного суду Харківської області за перше півріччя 2020 року за категоріями:
КАТЕГОРІЯ: КІЛЬКІСТЬ:
На невидачу копій судових рішень 0
На дії суддів (у тому числі етика поведінки) 0
На тривалий не розгляд справ і тяганину при розгляді 0
Про незгоду з судовим рішенням 0
На невчасне направлення справи до апеляційної та касаційної інстанції 0
На несвоєчасне звернення до виконання судових рішень 0
На організацію роботи суду 0
Інші питання 2
За перше півріччя 2020 року до Борівського районного суду Харківської області надійшло: 2 (2) заяви, скарг до суду не надходило. Всі звернення були розглянуті в термін до 15 днів.
8 січня 2020 року до Борівського районного суду Харківської області надійшло колективне звернення від гр. «Д» та «П», щодо необхідності проведення воркшопів для для співробітників суду на тему доступу до публічної інформації, а також щодо особливостей адміністративної відповідальності за порушення права на доступ до публічної інформації, внесення пропозицій до плану роботи суду.
20.01.2020 Борівським районним судом Харківської області відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Пропозиції розглянуто та взято до уваги. Відповідні питання внесені до внутрішнього плану навчань працівників апарату суду на 2020 рік.
Відповідь про результати розгляду колективного звернення направлено адресатам електронною поштою та засобами поштового зв’язку на вказані в запиті адреси.
24.03.2020 від Державної судової адміністрації України надійшов за належністю запит та звернення гр. «К» щодо прийняття рішень про здійснення заходів щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби СOVID-19 під час дії карантину в суді.
26.03.2020 Борівським районним судом Харківської області відповідно до Закону України «Про звернення громадян» звернення «К» було розглянуто та надано відповідь щодо встановлення в суді відповідно до розпоряджень голови Борівського районного суду Харківської від 17.03.2020 №01-05/06 «Про впровадження протиепідемічних заходів» та від 20.03.2020 №01-05/07 «Про впровадження додаткових протиепідемічних заходів» на період проведення визначеного на території України карантину пов’язаного із запобіганням розповсюдження коронавірусу COVID-19 особливого режиму роботи та дотримання протиепідемічних норм.
Відповідь про результати розгляду звернення направлено запитувачу електронною поштою на вказану в запиті ним адресу.
Прийом громадян у Борівському районному суді Харківської області здійснюється відповідно до графіка у визначені дні та години. Графік особистого прийому громадян розміщено у приміщенні суду на довідковому стенді, а також на офіційному веб-сайті суду «Судова влада України». Особистий прийом громадян здійснюють голова суду у визначені графіком дня тижня та кожного дня протягом робочого часу - керівник апарату суду.
За перше півріччя 2020 року в журналі обліку особистого прийому громадян головою суду та керівником апарату суду було зареєстровано 3 усних звернень. Усі звернення були розглянуті невідкладно на особистому прийомі громадян керівником апарату суду, заявникам надані вичерпні відповіді. Громадяни зверталися за консультаціями із запитаннями, щодо проходження практики та отримання архівної копії судового рішення.
Аналізуючи стан дотримання вимог законодавства України про звернення громадян, можна дійти висновку, що судді та працівники апарату суду належно виконують свої обов’язки по здійсненню правосуддя та належному забезпеченні виконання вимог інструкцій та чинного законодавства.
Головою та керівником апарату суду постійно вживаються необхідні заходи для зменшення надходжень звернень громадян: проводяться оперативні наради щодо недопущення порушень прав і свобод громадян, дотримання правил поведінки працівників суду, етичних норм, коректності і ввічливості у спілкуванні з громадянами, учасниками судового процесу, суддями та своїми колегами, проводяться заняття з працівниками апарату суду з вивчення діючого законодавства, що регламентує роботу суду та змін до нього.
Заступник керівника апарату суду Л.В. СТРЕЛЬНИК